GearUp - Информация за доставка

Какви са начините на достаква, които Гиър Ъп предлага?

Всички спортни стоки, маратонки, аксесоари, топки, тениски и дрехи, които Гиър Ъп предлага, се доставят с куриерска фирма ЕКОНТ ЕКСПРЕС.

Каква е цената на доставка?

1. При поръчка над 150 лв., доставката за Вас е безплатна.

2. При поръчка до 150 лв. цената на доставка се калкулира на база тарифите на Eконт Експрес, като по време на завършване на поръчката Вие ще получите цена от куриерската фирма в реално време.

Важно! Поръчките за отделните марки се обслужват индивдуално и е възможно да пристигнат отделно, като това не се отразява в цената на доставка.

Какво е времето за обработка на поръчаните от мен продукти? 

Всички поръчки се обработват и доставят в рамките на 5 (пет) работни дни на посочения от потребителя адрес за доставка.

Какъв  е процесът на обработка на поръчките? 

Всички направени поръчки до 17ч. се обработват в рамките на същия ден. Поръчки, направени след 17ч. се обработват на следващия работен ден. 

При направата на поръчка, Вие ще получите имейл, с който да потвърдим, че сме получилите Вашата поръчка и тя ще бъде обработена. Когато започнем да обработваме поръчката Ви, наш консултант ще се свърже с Вас, за да верифицира поръчката - искаме да сме сигурни, че ще можем своевременно да нанесем корекции в поръчката Ви при необходимост. Когато това стане, ние изпращаме поръчката към нашите доставчици за подготовка и взимане от куриер Когато поръчката Ви бъде подговена и куриерът е напът да я вземе, Вие ще получите имейл, с който да Ви уведомим да очкавате поръкчката си в следващите 48 часа. 

Какъв е срокът за доставка?

-          Всички поръчки се доставят в рамките на  5 /пет/ работни дни от деня на обработване на поръчката.

-          поръчките направени през уикенда (събота и неделя) се обработват в понеделник или в първия работен ден, който следва.

-          поръчки направени през официални празнични дни или неработни дни се обработват в първия работен ден, който следва.

Към този момент, Гиър Ъп доставя  97% от поръчките си в рамките на 3 /три/ работни дни

Възможно е забавяне в посочените срокове за доставка поради независещи от нас обстоятелства.

Търговецът не носи отговорност за забавяне в следните случаи, когато:

-          Потребителят е предоставил грешен/непълен телефонен номер или имейл.

-          Потребителят е предоставил неточен или несъществуващ адрес за доставка или офис на Еконт.

-          Възможно е забавяне по вина на куриера, извършващ доставката, поради технически причини, лоши метеорологични условия, форми на стачни действия и протести, неразвита или непригодна пътна инфраструктура, както и в други форсмажорни обстоятелства , независещи от търговеца.

-          Потребителят не осигури достъп и условия за предаване на стоката на посочения адрес в посочения срок или не отиде до посочения офис на Еконт за да получи в срок стоката, ако е избрал тази опция, Търговецът се освобождава от задължението да изпълни заявения срок на доставка.

-          При форсмажорни обстоятелства или наличието на непреодолима сила.

Ще направя поръчка, но как мога да платя? 

ГиърЪп полага непрестанни усилия, с които да направим онлайн пазаруването бързо, лесно, удобно и приятно. В тази връзка, ние константно ще добавяме нови методи за разплащане. Към днешна дата, ГиърЪп поддържа следните методи на плащане:

-          Наложен платеж – плащане в брой на куриера при доставяне на пратката. 

-          Наложен платеж (чрез ПОС терминал)  - плащане чрез ПОС терминал на куриера при доставяне на пратката.

-          по банков път – превод на парични средства по сметка на търговеца (поръчката ще бъде обработена след получаването на превода).

-          ePay Bg – ePay, EasyPay и B-Pay, микросметка (поръчката ще бъде обработена след оторизация на плащането).

Забележка: Всички видове плащане от тип "Наложен Платеж" се изплащат от ЕКОНТ ЕКСПРЕС към ГиърЪп под формата на "Пощенски Паричен Превод", поради което ще получите касов бон само от куриера. 

Искам да си поръчам, но искам да видя продукта преди да го платя! 

И точно така трябва! Всички поръчки от ГиърЪп са със задължително включена опция "Преглед и Тест" без да е необходимо Вие изрично да го изисквате. При всяка доставка, Потребителят има възможността да отвори, види и премери доставения артикул, преди да извърши плащането на куриера. В случай на констатирана нарушена цялост на опаковката, евентуални повреди, драскотини и други видими забележки по продукта, потребителят следва да уведоми наш сътрудник на телефон  0 700 20 252 или на info@gearup.bg.

При приемане на пратката без забележки от страна на Потребителя се счита, че продукта отговаря по описание, вид и състояние на поръчаното.

Гореизложеното не лишава Потребителя от правата му по чл.112-115 ЗЗП.